Wie zijn wij?

Het team
Wij vormen een team bestaande uit verschillende enthousiaste vrijwilligers uit de Ichthuskerk, met allemaal een passie voor Jezus. Wij willen graag door middel van woorden en leuke activiteiten laten zien wie Jezus is en waarom wij in Hem geloven.
Roel Boon
Ik ben de teamleider van het Tent- Event.
Voor, tijdens en na het Tent-Event zorg ik voor de promotie in de gemeente Reeuwijk, via de dag en- weekbladen en flyers enz. Ook de sponsoring is mijn verantwoording want zonder sponsoren kan dit feest niet plaatsvinden.
Anneke Neeleman
Tijdens het Tent-Event doe ik de catering (eten, drinken)voor zowel de bezoekers als de vrijwilligers en het team. Daarnaast doe ik ook de senioren middag en de avond voor alleen de dames.
Jelle Bos
Ik ben Jelle.  Dit jaar zal ik net als vorig jaar, weer het tiener gedeelte voor mijn rekening nemen. Het is erg leuk om met een team van enthousiaste mensen een leuk programma van jong tot oud voor heel Reeuwijk voor te bereiden. We zullen er weer wat spetterends van maken! Ik hoop jullie weer in de tent te ontmoeten dan maken we er met elkaar weer een leuke week van! Ik heb er zin in!
Gea Verdouw
Verantwoordelijk voor  de inhoud en de opzet van alle programmaonderdelen op het tent Event en probeer deze nog leuker, beter en spannender te maken. Verder spring ik bij waar nodig is op de dagen zelf.
Rick de Blois
Het licht en geluid is mijn taak en verantwoordelijkheid tijdens de Tent-Event week ,samen met  mijn vaste assistenten (Henrico en Jarco )zorgen we ervoor dat alles duidelijk te zien en te horen is, ook verzorg ik het decor / toneel dat  elk jaar weer bij het thema moet passen .
Arco de Vries
Ik ben verantwoordelijk voor de financiën, vergunningen en het invullen van feestterrein  met alles wat er op en in komt te staan, zoals tafels, stoelen, hekken verlichting enz. , ook de op en- afbouw van de tent is een verantwoordelijke taak die strak geregeld moet zijn
Aniek Boon
Ik doe dit jaar het kinderprogramma en heb er erg veel zin in om jullie allemaal te zien tijdens het Tent-Event.